<قسم به روح مادرم برد امروز برای عده‌ای عزا شده است/ نجف‌نژاد مدیر بامعرفتی است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1077
نویسنده : کامران وزیری

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: عده‌ای در آستانه بازی ما در باشگاه آسیا قصد ضربه زدن به ما را دارند تا در ایران ببازیم و برد امروز استقلال عزای آنها شده است.

خبرگزاری فارس: قسم به روح مادرم برد امروز برای عده‌ای عزا شده است/ نجف‌نژاد مدیر بامعرفتی است
 

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، امیر قلعه‌نویی امشب پس از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل داماش گیلان در هفته پنجم لیگ برتر در نشست خبری اظهار کرد: این برد را به جوان ناکام رشتی «کیوان رفعتی ساجدی» تقدیم می‌کنم، هواداری که سال گذشته در بازی استقلال و داماش در همین ورزشگاه فوت کرد.

وی از مردم رشت قدردانی کرد و ادامه داد: سال گذشته پس از بازی داماش و استقلال از جو ورزشگاه انتقاد کرده بودم، اما امروز اگر پنج گل هم می‌خوردیم وظیفه داشتم از فضای پاک ورزشگاه قدردانی کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران افزود: در چند روز اخیر با توجه به انتقادهای فراوان و جوسازی‌هایی که علیه بنده شده بود، مقداد نجف‌نژاد، رئیس هیئت‌مدیره استقلال با حمایت از من نشان داد که مدیر معرفتی است.

قلعه‌نوعی با انتقاد از این جوسازی‌ها اذعان داشت: عده‌ای در آستانه بازی ما در باشگاه آسیا قصد ضربه زدن به ما را دارند تا در ایران ببازیم.

قلعه‌نویی ادامه داد: قسم به روح مادرم برد امروز استقلال موجب عزای آنها شده است.

وی درباره بازی مقابل داماش تصریح کرد: در چنین زمینی هر دو تیم امکان بردن داشتند و زمانی که بازی یک بر یک بود داماش موقعیت گلزنی داشت اما آن را از دست داد.



دشمن عقل امام علی علیه السلام : اَلْهَوى عَدُوُّ الْعَقْلِ؛ هواى نفس، دشمن خرد است. شرح غرر: ج1، ص68



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: